[ ]
[ ]
YOON | ALIA
Watashi No Kokoro







✿ FACEBOOK
✹ TWITTER
✖ ASKFM
☂ ASIANFANFIC
✈ LINK 5
+
+

| SEGMEN WHOOPERS 1ST ANNIVERSARY | ON 11/30/2012 AT 03:03
 Happy #Whoopers1stAnniversary  ^^
 Cerita Ringkas,First time masuk dan pandangan tentang Whoopers Family

Ok entry eden kali ni pasal Whoopers 1st anniversary.Ahhh da setahun umur family aku ni.Firstly den rasa da lama tak diupdate blog ni..kalau update pun tak tau la nak update pasal apa kan.So kali ini den update pasal Whoopers.Siapa Whoopers? Huh kalau nak tahu Whoopers ni adalah my Second family yang didirikan oleh Unnie Darla..Unnie saranghae..gomawo sebab buat group ni.Huh kalau korang nak tahu semua members Whoopers ni gila-gila,sporting,funny,peramah eh terlebih peramah,pervent *ehemm* ahaha.kalau nak tahu Whoopers ni terdiri dari pelbagai barisan Umur and sebab tu la aku rasa Whoopers ni macam keluarga kedua aku.Dorang juga baik and saling hormat-menghormati.K dalam whoopers ni kami just ada 2 orang lelaki yang bernama Hafiz Hyung and Qay..kami memang Panggil Hafiz hyung hyung sebab da biasa. kalau oppa tu ermm k kami akan rasa kekok.well Whoopers kan unik-unik belaka.tak lupa juga Whoopers ni kalau bab-bab cari idea diorang semua no 1.hahahah

Whoopers juga ada Twitter,Whatsapp,Facebook *wajibada* and Radio...perghh hebatkan Whoopers ni.Dalam family Whoopers ni juga semua talented.Masing-masing ada bakat sendiri.Ada yang pandai buat poster,blog,video macam-macam la.Mereka juga kuat mengespam.Huh kalau bab-bab spam ni serahkan kat mereka.Hari-hari ada je orang yang akan memeriahkan Whoopers tu.Selalunye kalau nak noti penuh tunggu la waktu cuti sekolah memang ada je kat Whoopers tu.Kalau time sekolah pulak erm sunyi je tapi ada la juga yang kaki mengespam tu.Hahahah..Whoopers ni didirikan disebabkan konflik group seberang sana.Actually aku tak tahu sangat pasal apa sebab masa tu aku baru je masuk then siapakah yang masukkan aku dalam group Whoopers sorry tak ingat sebab tak berapa nak kenal sangat bebudak kat dalam Whoopers.

First aku masuk Whoopers tu aku rasa macam Eh boleh ke aku sesuaikan diri dalam group ni.Ala buat muka tak malu je la lagi pun kami kan ada minat yang sama iaitu Kpop.Ok masa tu aku rasa segan gila nak post apa-apa.Tapi sekejap pun menda tu sebab Whoopers ni semua sporting kadang-kadang dalam satu post tu boleh mencecah sampai beratus-ratus comment.Kadang-kadang aku rasa yang Whoopers lagi faham perangai aku dari pada member-member aku yang lain.Gila Sayang korang semua,

Then dalam Whoopers aku tak penah jumpa siapa-siapa lagi.Tapi aku pernah dengar suara Ana.K suara budak kecik tu comel je..ahahha kecik cam bebudak tadika.Aku telefon dia pun sebab time tu dia nak UPSR then aku telefon la sebab nk wish good luck.Time Tu segan gila nk cakap dengan Ana.ANA TAHNIAH DAPAT 5A.Hebat la ANA..unnie bangga tahu tak ><'' Second suara Wana.Aku telefon dia sebab apa ntah,ahaha suara dia pun macam budak-budak gak.Ok comel je.Lepas tu suara Unnie DARLA !!! huh aku telefon unnie pun sebab nak tanya pasal cara nak bank in duit untuk baju Whoopers.Perghh ada buat baju juga tau.Hahahah khas untuk member Whoopers je.Masa tu kan aku rasa yang Unnie Darla garang ye la suara dia walaupun comel tapi aku takut time cakap ngan dia tu..ahahah aku ingat ingat kan dia tengah marah masa tu.hahah.

Nama Bias dan Madu

 ok aku rasa dalam Whoopers ni memang aku tak ada madu.Haha kalau kat luar tu memang banyak la kan.

TeenTop Dalmatian Block B Sistar Infinite ze:a

K tu semua bias aku.Peduli apa tu semua aku punya,Huh yang Paling utama Bang Minsoo a.k.a CAP tu laki kesayangan jangan ambil aku punya.Aku da bayar dia.K gurau je.heheh

Senaraikan 5 member yang rapat dengan anda.

Ok yang ni paling aku tak tahu nak tulis apa.Aku rasa aku rapat dengan semua.K hahah.entah tapi aku tulis ni maybe orang yang paham aku.Nama lain bukan aku tak tulis tapi dia nak 5 orang ja.Aku sayang semua member Whoopers~

1.RYNN NIAL- Dia ni tak la aktive sangat dalam Whoopers.Kami selalunye pun mesej je.Dia SPM tahun ni.Hope dia boleh buat dalam SPM tu.Dia tahu masalah aku sebab aku kadang-kadang suka cerita kat dia masalah aku.Tak ingat macam mana boleh rapat dengan dia.

2.UNNIE DARLA-Unnie Darla ni paling tua dalam Whoopers ni and dia founder Whoopers.Unnie Darla ni sporting and otak gila-gila.Hahah kalau nak tengok dia mengespam tunggu waktu memalam bila semua member da di alam mimpi mesti dia akan muncul time tu.Ye unnie eden ingat lagi yang sal FF tu.Hahahah kita pernah tukar link FF yaoi tu.perghh baca pasal JoonKi tak leh bla.siap cerita lagi tuh .K ingat kenangan dulu2.best kalau fangirling ngan unnie susah nak berenti ada je mendanya.Thanks unnie sebab layan kerenah eden ni sayang unnie ketat-ketat.

3.HAZIQAH BINI CHINEN-Ok dak ni tak habis-habis dengan Chinen dia.Semalam Bufday budak keding tu.Dia pun tak berapa nak aktif kat Whoopers sebab dia duduk kat asrama.Hahaha dia muda dari aku tapi kami dah biasa panggil kau-aku.Kalau dia panggil aku kakak k kekok gila kot.Wehh aku sayang gila kau thanks sebab layan otak aku.Dia ni pun bace bxb.K kita sama..hahahha

 4.WANA WANO!- Dia saeng yang eden sayang.Hahaha aku suka kacau dia sebab dia comel.hahah perangai dia.serius aku paling suka kacau dia.Dia ni tak habis-habis dengan gugurl dia.Dia ni Kissme yang sejati huh kalau bab-bab ukiss tanya la dia.Kat dalam Whoopers tu dia dikenali sebagai ratu TYPO dan ratu Coding.Blog dia memang awesome la.Chantek and comel-comel and actually aku geram tau dengan budak yang suka ambil skin dia tapi remove creadit then copycat la.Wehh agak-agak la kan dak kecik ni jenuh wat penat-penat hargai la.Kesian saeng aku.Ok sayang gila dia ni.kalau sehari tak nampak post dia kat WHoopers mesti aku akan tanya mana wana. ha tu da terbiasa.

5.DHILLAH !!!! - Meanhae saeng hehe eden lupa..Dhillah ni dia bini Chunji dari tintap hahah dia minat Teen Top and Baek% or 100%. Teentop n Baek% ni dipanggil TopBrothers gak sebab dua2 dari syarikat yang sama Top Media.Kalau aku nak fangirling pasal TinTap ngan baek% selalu ngan dak ni la.Dia gila2 so selalu mengila dengan aku.Serius aku rasa senang dengan dia bila berfangirling.Hahah aku suka usik dia cakap kat dia pasal chunji jatuh tergelincir pastu malu.hahaha. Dhillah unnie sayang kamu.Thanks sebab berfangirling pasal tintap dengan unnie and terus kan berfangirling sal top brothers..

6.All Whoopers member. Bagi aku aku rapat dengan semua and aku nak rapat ngan korang semua.SAYANG KORANG SEMUA GILA-GILA!!

Dalam Whoopers juga kami ada Award.Daebak kan..

#WhoopersAward - The Most Loyal ELF ? HazirahSyahirah Suju
#WhoopersAward - The Best FanGirling Award ? Ana Jjongie's
#WhoopersAward - The Most Impressive Blog ? Wana Shazwana
#WhoopersAward - The Most Loyal EXOTIC ? Ct Salleh
#WhoopersAward - The Most Non Stoppable Member ? Adriana Tabi-exotics
#WhoopersAward - The Master of Coding ? Wana Shazwana
#WhoopersAward - The Most Loyal SONE ? Hafiz Zulkafly
#WhoopersAward - The Most Loyal BANA ? Muhammad Qayyum
#WhoopersAward - The Most Loyal L.O.^.E ? Hafiz Zulkafly
#WhoopersAward - The Most Loyal ANGEL ? Jojo Ljoe's
#WhoopersAward - The Most Loyal TRIPLE S ? Darla Carolina
#WhoopersAward - The Best FanBoying Award ? Hafiz Zulkafly
#WhoopersAward - The Most Loyal BABY ? Maknae Taja
#WhoopersAward - The Most Loyal VIP ? Adriana Tabi-exotics
#WhoopersAward - The Best Selca Award ? Nicky Nick
#WhoopersAward - The Most Loyal SHAWOL ? Ana Jjongie's
#WhoopersAward - The Most Loyal KISSME ? Wana Shazwana
#WhoopersAward - The Most Loyal BBC ? Noor Atikah
#WhoopersAward - The Most Mention Husband Name ? Fathin Alia
#WhoopersAward - The Most Loyal PRIMADONNA ? Darla Carolina
#WhoopersAward - The Most Impressive Blog ? Wana Shazwana
#WhoopersAward - The Most Caring Member ? Darla Carolina
#WhoopersAward - The Most Loyal Fandom ? Wana Shazwana
#WhoopersAward - The Most Pervert Member ? Ct Salleh
#WhoopersAward - The Best Creative Artwork ? Nana Johari
#WhoopersAward - The Most Loyal PLUSSES ? Hafiz Zulkafly
#WhoopersAward - The Most Husband Award ? Ana Jjongie's
#WhoopersAward - The Most Online Members ? Ana Jjongie's
#WhoopersAward - The Most Loyal INSPIRIT ? Allys Kyuzizi
 ok aku dapat award the most mention Husband name.actually aku saja je suruh hyung buat then tak sangka hyung buat betul-betul,K gomawo hyung.

 Kenangan bersama Whoopers

tak ada gambar tapi kalau bab-bab mengespam kat twitter,Fb ngan Whatsapp ada la.



 So lagu ni yang untuk member whoopers semua.Lagu ni kadang-kadang buatkan aku teringat kat Whoopers..Akhir sekali thanks pada siapa yang baca and Aku sayang semuaaaa Member WHOOPERS.



0 Wolf