[ ]
[ ]
YOON | ALIA
Watashi No Kokoro







✿ FACEBOOK
✹ TWITTER
✖ ASKFM
☂ ASIANFANFIC
✈ LINK 5
+
+

Harimau Malaya ! ! ON 6/12/2012 AT 10:22


Ok aku dah lama tak update blog aku..K ari tu aku balik kampung and lappy buat hal.Ni pun baru je format balik.Semua hilang.Ahhh lappy ni laju dan suci macam baru dilahirkan.. dan menyebabkan semua video,gambar,fanfiction and benda-benda penting aku da hilang !!
Sakit Hari !!


Oppsss lari dari tajuk.hahah sekarang aku dah tak sakit hati dah.Tu semua boleh download balik kan "walaupun hati panas"





Ahhhh !!! bola tadi kan MALAYSIA menang !!!! Go Malaysia Go~ Majulah sukan untuk negara.Tadi Malaysia VS Singapore.Akhirnya selepas 8 tahun menunggu akhirnya Malaysia menang agregek *ejaan hentam* Malaysia 4 dan Singapore 2.Mase first lawan tu kat Singapore seri 2 sama.Saat-saat akhir Singapore  buat gol sebab pengadil dari Hong Kong berat sebelah dan dia tolong Singapore lorh.

So hari ni dorang lawan kat Malaysia and yang kelakar nya perlawaan tadi kan ramai pemain dapat kad kuning and seorang pemain Singapore dapat kad merah.Pemain pertama Harimau Malaya yang jaringkan gol ialah Shakeer Ali and selepas tu baru Shafeeq Rahim-Capten ... Walaupun perlawanan persahabatan aku tetap happy lorh untuk Malaysia. Walaupun Sabri Abu main sekejap and Khyril Muhymeen tak main dah T-T''



0 Wolf